Friday

Maaf Kerana Mencintaimu






Aku terhanyut dalam perasaan ini yang menginginkanmu
Aku sentiasa berharap yg kau tercipta untukku
Walaupun aku tahu ia hanya dogengan kisah hidupku
Yang tak henti menggamit segala perasaan cinta untukmu…
Apakah ini perasaan yang perlu aku sembunyikan selamanya?

Maaf kerana aku mencintai dirimu tanpa keinginanmu
Tapi mengapa aku masih berharap kau mencintaiku
Aku tersiksa dalam permainan perasaan ini
Aku yang terlajak mencintaimu ingin memohon seribu keampunaan
Aku tahu kisah indah yg aku harapkan buat kita hanya sekadar bicara jiwaku
Aku bukan yang sempurna untukmu,
Diriku bukan hamba Allah yang layak untuk mendapat cintamu…

Kau terlalu sempurna dan teristimewa buatku
Hati ini akan ku pujuk agar berlalu segala kenangan indah yg tercipta
Kerana aku mengharapkan kebahagiaan buatmu
Sinar cinta aku akan ku simpan cahayanya
Kerana aku tak layak untuk mendapat cinta darimu
Semoga kau berbahagia selalu

Maafkan aku kerana
~di dalam hatiku ini masih tersimpan cintaku padamu
~kau masih ada dalam hati ini
~masih mencintaimu
~masih menunggumu
~masih merinduimu
~masih berharap kau akn kembali kepadaku
~masih perlukan belaian kasih dan cintamu
YAALLAH,
seandainya dapat kuundurkan masa,
~~~ :'(


No comments:

Post a Comment